کنفرانس سیاست قاطع علیه رژیم ایران-اورسوراواز- ۲۳ بهمن۱۳۹۴


مریم رجوی- گرامیداشت حماسه ۱۹بهمن سال ۶۰ و شهادت اشرف و موسی
23 بهمن, 1394
در سالگرد حماسة عاشورای مجاهدین، در حالی که هنوز درد و رنج آن روز را حس می‌کنیم اما سرشار از غرور، درودهایمان را نثار اشرف شهیدان و سردار خیابانی و یاران صدیق و پاکبازشان می‌کنیم. 
به راستی که خون سرخ شما قهرمانان در تمام سالهای نبرد با رژیم جنایتکار آخوندی، همواره جاری و جوشان بوده و هست. از آن سپیده دم سرد و خونبار در ۱۹بهمن ۱۳۶۰، ۳۴سال می‌گذرد. در سراسر ساعات و لحظات آن نبرد عاشورایی، پایداری سرسخت سالیان بعد متولد شد، رشد کرد و به گل نشست.
و اینچنین، اشرف نامی شد، تکثیر شده در رزم هر زن مجاهد، در پایداری سترگ اشرفیان و تکثیر شد‌.... در یک – دو – صد و هزاران اشرف در ایران و سراسر جهان.
خواهر عزیزم اشرف!
غم از دست دادن تو، موسی و یارانت همیشه سنگین است و سخت. اما حقیقت این است که راه انقلابهای بزرگ با قیمتهای سنگین گشوده می‌شود. 
تو همیشه حاضری و خودت فرماندة رزم این سالیان بوده‌ای. و من هر روز و هر ساعت، تو را در قهرمانیهای این نسل دیده و می‌بینم. از شکوفة نام تو، گلستانی سرخ و سپید و سبز در این مقاومت رویید.
و از عزم و ایمان موسی و یارانش، نسلی فداکار و صادق در ایران زمین قیام کرد.
شهادت تو در ر‌ٰاس این جنبش، پیام اعتماد بود برای خلقی که تنها سرمایه اش، یعنی اعتمادش به سرقت رفته بود. شهادت تو و یارانت، نشانة صداقت جنبشی بوده و هست که سودایش، تنها آزادی مردم ایران است و همواره قیمت را از بالاترینها می دهد.
گواهی می‌دهم که تو با پیمانت، با مقاومتت و با شهادتت، بر اصالت و حقانیت مسعود گواهی دادی و درست در نقطة مقابل خمینی دجال، فدای بیکران مسعود را در صحنة داخلی و بین‌المللی به ثبت دادی.
آری خون تو ناجوانمردانه و ظالمانه بر زمین ریخته شد، اما همه می‌دانند که اینچنین هزاران هزار خون دیگر را برای این جنبش ذخیره کردی. و پایداری این سالیان را تضمین کردی.
خواهرم اشرف!
هنوز چهره ات با همان قاطعیت، با همان صمیمیت، و با همان عزم وصف‌ناشدنی پیش روی من است. 
چه بی نام و نشان، اما چه استوار و چه با صلابت. همیشه در همه جا حاضر بودی و به‌راستی الگو و سمبلی جاویدان برای زن انقلابی مجاهد خلق هستی.
تو بی‌تاب و سبکبال همراه شدی با کبوتران خونین بال میلیشیا، با همان خواهرانی که قلبت هر لحظه با آنها می‌تپید و بیقرارشان بود.
و از آن سپیده‌دم، نام و راه تو، نام و رسم عقیدتی هر زن مجاهد شد. نام هر کس که به رزم با جلادان و دجالان حاکم برخاست. با این پشتوانه و الگو و سمبلی چون تو، حالا مجاهدین با هزار عضو شورای مرکزی، با اصل طلایی فدای بی‌چشمداشت و بی‌نام و نشان، از تو الهام می‌گیرند.
بله پیام خون سرخ شمایان، مقاومت به هر قیمت برای آزادی بود. 
راهی خونبار که هنوز ادامه دارد و ما بر ادامه این راه، سوگند خورده‌ایم و حاضریم تا زمانی که مردم را به مقصد نهایی پیروزی برسانیم.

0 comments:

Post a Comment