نامه اي كه قلب را متوقف مي كند


نامه و يا داستان حقيقي زندگي يك انسان در زير آمده آن را بخوانيد.
قطعا هر انساني با خواندن آن قلبش حتي لحظه اي كوتاه  از مشكلات خود فارغ شده, به درد خواهد آمد و فشرده خواهد شد , هرچند كه در ايران ما آنقدر از اين داستان هاي حقيقي زياد است كه متاسفانه بعد از آن لحظه مشترك انساني, به خود ميگوييم داستان حقيقي من دردناك تر  است و....... ولي شما اين نامه را بخوانيد و با داستان حقيقي خود پيوند بزنيد تا بگوييم چگونه ميتوان حقيقت  اين  داستان ها را تغيير داد تا ديگر اتفاقي اين چنين در مملكت ما رخ ندهد .
"اینجانب قادر مقصودی دراثر یکسری دسایس پنهانی وتوطئه پیچیده بطور کاملا سازمان یافته باتحمیل مغرضانه جرم و فساد مالی توانمندان واغنیاء به اینجانب, درمقام یک فردعادی و بی گناه و بی دفاع و بی کس, نهایتا با صدور حکم غیابی و فرمایشی و اشتباه و معلق، اینک 7سال است بطورمستمر در حبس غیرقانونی و اجباری تحمیلی قرار داده اند و با پارتی و باندبازی و ایجاد محدودیت های خودسرانه و با ترفندهای بنی اسراییلی با تحمیل حبس, توان اثبات حق و بی گناهی را از من سلب نموده اند و با به بن بست رساندن فرایند اجرای حکم با اعمال تبعیضات مغرضانه و ظالمانه بنده را با حکم معلق در اسارت قرار داده اند که این امر عواقب نامشخص و ناپیدا،جبران ناپذیر و ویرانگری در پی داشته و دارد, که قلم از وصف فجایع و اعمال فشارهای روحی روانی عاجز میباشد.
لذا بنده ازهمه مقامات درخواست رسیدگی دارم، زیرا براي تامین مخارج زندگی خانواده ام مجبوربه فروش کلیه خود با گروه خونی o مثبت هستم. لطفا به من زندانی بینوا که بی گناه هستم.کمک کنید تا بی گناهیم را ثابت کنم."

راه حل چيست و چه بايد كرد:
راه حل يك جمله سرنگوني اين رژيم و خراب كردن ديوار اين زندانها و آزادي قادر و قادرهاست، راه حل فرياد سرنگوني نظام حاكم براي آزاد ي از  زنداني به بزرگي ايران است، همانطور كه در سال 57 خلقي توانست زندانيانش را آزاد كند ماهم مي توانيم،  فقط كافي است در كنار هم بايستيم، دست به دست هم بدهيم .بايد
همچون يك ايراني اصيل كه هرگز و هرگز ياد و خاطره تاريخ ايستادگي هاي خو درا از ياد نخواهد برد در دي ماه هرساله ياد و خاطره اين روز بزرگ را زنده كنيم تا با روشن شدن نور اميد در دلها شعله هاي مقاومت شعله ور شود و همگان را به ايستادگي در برابر اين نظام جرم و جنايت دعوت كنيم
شعار ما: 
گرامي باد سي ديماه 57 سالروز تحقق شعار زنداني سياسي آزاد بايد گردد و آزادي مسعود رجوي به همراه اولين دسته از زندانيان سياسي از زندانهاي شاه خائن
 كمپين براي آزادي ايران

0 comments:

Post a Comment