نيروهاي عراقي در ليبرتي بدستور فالح فياض از ورود خودروهاي غذا، سوخت و تخليه سپتك


 در هواي 50درجه در ماه رمضان در روزهاي سه شنبه و چهارشنبه 14 و 15ژوئيه جلوگيري كردند 

در حالي كه دولت عراق به دليل گرماي فوق العاده، ناگزير روز پنجشنبه را در اين كشور تعطيل اعلام كرده است، طي روزهاي سه شنبه و چهارشنبه 14 و 15ژوئيه 2015 نيروهاي عراقي در گيت4 فرودگاه بغداد، عمدا براي آزار و اذيت ساكنان ليبرتي به دستور فالح فياض مانع از ورود تانكر گازوئيل، خودرو بنزين و تانكرهاي سپتيك و خودروهاي مواد غذايي به كمپ شدند. نيروهاي عراقي در گيت4 گفتند كه از طرف امنيت ملي به رياست فالح فياض (مسئول كميته سركوب اپوزيسيون ايران) به آنها دستور داده شده است كه از امروز هيچ خودرويي ازجمله خودروهاي سوخت و مواد غذايي و تخليه سپتيك نميتواند وارد كمپ
ليبرتي شود. 
4سال است كه اين خودروها براي تأمين نيازمنديهاي حياتي روزانه به كمپ تردد دارند. اما نيروهاي امنيت ملي از ديروز مانع ورود اين خودروها شده و رانندگان آنها را تهديد كردند. امروز چهارشنبه نيز 2خودرو مواد غذايي، 5تانكر تخليه سپتيك علاوه بر تانكر گازوئيل و خودروي حامل بنزين به گيت4 آمدند ولي نيروهاي عراقي باز هم گفتند كه امنيت ملي برياست فالح فياض به آنها دستور داده است كه به هيچ خودرويي كه نيازهاي لجستيكي كمپ ليبرتي را تامين ميكند اجازه ورود ندهند. به وضوح پيداست كه عوامل عراقي فاشيسم ديني حاكم بر ايران درصددند در آستانه عيد فطر و ايام تعطيل، ليبرتي را براي خوشامد رژيم ايران دچار بحران كنند. 
در حال حاضر كمپ ليبرتي در آستانه يك فاجعه و بحران انساني است زيرا زيرساخت هاي كمپ شامل سيستم آب، فاضلاب، آشپزخانه، سرمايش و. . . همگي با برق كه توسط ژنراتور توليد ميشود كار ميكنند و ممانعت از ورود سوخت باعث توقف كليه سيستم هاي كمپ در گرماي 50درجه سانتيگراد آنهم در ماه رمضان ميشود. ممانعت از ورود تانكرهاي سپتيك در هواي بسيار گرم يك بحران جدي بهداشتي براي تمام جمعيت كمپ ايجاد مي كند. اين اقدام مجرمانه و ضد انساني كميته سركوب برياست فالح فياض كه دستورات خود در اين خصوص را از رژيم ايران دريافت مي كند، بدون ترديد جنايت عليه بشريت محسوب ميشود و مسئولان آن قابل پيگرد بين المللي هستند. 
مقاومت ايران پيش از اين در 26ژوئن در نامه هايي به مقامات آمريكايي و ملل متحد هشدار داده بود كه رژيم آخوندها و سفارت آن در بغداد از دولت عراق و شخص فالح فياض خواسته اند محاصره و محدوديتهاي كمپ ليبرتي و اقدامات سركوبگرانه عليه آن را تشديد كنند. 
مقاومت ايران، ملل متحد و دولت آمريكا كه به طور مكرر نسبت به سلامت و امنيت ساكنان ليبرتي متعهد شده اند و همچنين كشورهاي عضو اتحاديه اروپا را به اقدام فوري براي ممانعت از يك فاجعه انساني فراميخواند. 
پاريس
24 تير ماه 1394 
15 ژوييه 2015

0 comments:

Post a Comment